25. des. 2013

Julaften i bilder

Gårsdagens antrekkSkjørtet er fra B.young og toppen fra Bik bok
Masterchef Lise sto for en nydelig middag, men før middagstid måtte vi selvfølgelig ta de berømte "pose-foran-juletreet"-bildene.... Noe som ikke er like lett i vår stue ettersom alle enten ender opp slik;
eller slik;
Ikke skyld på meg eller broren min for at bildetakingen tok lang tid! Dette er få eksempler. Jeg kan vel si at det var få av bildene der hvor alle greide å ta det seriøst. Dette er det beste vi kom til, nesten perfekt: 
 
Og så var det selvfølgelig tid for middag. Og herlighet.. Julemiddagen er den beste middagen i året! Her sto både pinnekjøtt og ribbe på bordet, og jeg kan ikke huske sist gang jeg var så mett. Er sikker på at jeg er 10 kilo tyngre i dag. 
Så var det bare å vente på å få åpne gavene da... Ser ut til at det var en til som gjorde dette, da han presterte å legge seg nesten oppå gaven sin. "My precious"

Glad og fornøyd med absolutt alle gavene jeg fikk! Blir like overrasket hvert år over hvor fine gaver både familien og venner gir. Det var også en fantastisk følelse å se at andre liker det jeg har ordnet til dem. Varmer et gammelt hjerte. 

Etter gaveåpningen var det vel en del papir liggende igjen. "When you see it"Så vil jeg til slutt sende alle mine varme tanker og klemmer til alle som har noen de savner, spesielt nå i juletider, og også til alle som må feire jul alene. 





4 kommentarer: